Niet tevreden? We lossen het graag op

Niet tevreden? Wij helpen je graag

Bij Vitaoil streven we naar tevreden klanten en producten van topkwaliteit. Heb je een klacht over een bestelling, product of onze service? Laat het ons vooral weten – we nemen elke klacht serieus en zoeken altijd naar een passende oplossing.

Hoe kun je een klacht indienen?

  • Stuur een e-mail naar klantenservice@vitaoil.nl met een duidelijke omschrijving van je klacht.
  • Vermeld, indien mogelijk, je bestelnummer – zo kunnen we je sneller helpen.

Wat kun je van ons verwachten?

  • Je ontvangt binnen 2 werkdagen een bevestiging van ontvangst.
  • Binnen 14 dagen ontvang je een inhoudelijke reactie op je klacht.
  • Mocht het langer duren, dan informeren we je over de verwachte afhandelingstermijn.

Niet tevreden over de uitkomst?

Ben je het niet eens met onze oplossing of afhandeling? Dan kun je je klacht voorleggen aan WebwinkelKeur voor onafhankelijke geschilbemiddeling. Wij volgen hun oordeel op en hechten waarde aan een eerlijke behandeling.

Geschillenbemiddeling via WebwinkelKeur:
www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil

Contactgegevens

Vita Oil B.V.
Tauber 52
2491 DA Den Haag
Nederland
E-mail: klantenservice@vitaoil.nl
Telefoon: 085-1300696

Hulp nodig bij iets anders?

Voor andere vragen over je bestelling of onze producten, neem gerust contact met ons op of bekijk onze veelgestelde vragen. We helpen je graag verder.